Arg och less

Så jävla trött på allt nu.

L hörde inte av sig i går och ingen av hans telefoner kan man komma fram på. Skönt att han inte ringer men samtidigt jobbigt att inte veta att han är okej. Men såg att han var på msn i går kväll fast inte online men har han satt igång msn, så lever han iaf.

Jag vill inte att han hör av sig påverkad till mig igen och jag vet att han inte är bra, ändå blir jag förvirrad och lite tom när han inte kontaktar mig, jag är förmodligen helt sjuk men ibland så saknar jag honom, men kanske saknar jag bara någon som tycker om mig?
Suck, han är iaf en grov missbrukare, så enkelt är det och jag borde hålla mig långt borta. Han är inte en sådan kille jag behöver, jag behöver en stabil, pålitlig och trygg man nu.

I går ringde de från radiumhemmet, de har hittat vissa prover från min mamma som varit död sedan 1986, av dessa prover ska de nu fortsätta leta efter nästa prov och om de finner det så kan de göra en dna analys, denna analys tar ca 6 månader att göra men om de lyckas kan de ge mig ett nästan 100% svar om jag får cancer eller ej. Hinder nr 1 är nu avklarat i forskningsarbetet. Återstår att se vad som sker.
Kan ju bli betydligt lättare för mig att fatta beslut om operation eller ej med denna dna analys.

Bråkade rejält med en av mina sk. bästa vänner igår, jag blev så arg, för hon är så förbannat orättvis. Men igår sa jag ifrån.
Vi var ute och festade i helgen och som alltid är kameran med, alla ville att jag skulle skynda mig att lägga upp alla party bilder på facebook och självklart gjorde jag det. Så gör vi alltid. Jag är lite känd för att ta bra kort och bara lägga ut de bra korten men ibland kan ju något kort va av olika smak, smaken är ju som baken och ett kort som jag tycker är fint behöver inte andra tycka är fint, men det är ju bara att ta bort taggen eller i värsta fall be mig ta bort kortet helt.
Jag personligen låter alla korten vara kvar, fula som snygga, jag är jag och det står jag för. Alla vet att man inte alltid är fin på alla kort, så varför sitta och sålla bort misslyckade kort? Men det är ju min personliga åsikt.
Hur som helst så ringer min vän S mig igår helt hysterisk och arg och undrade om hon gjort mig något eftersom jag lagt upp de mest fulaste korten på henne som kan tänkas, hon är ful och tjock och korten groteska, jag blev alldeles chockad då jag tyckte alla korten var fina eller roliga party bilder. Men hon skällde ut mig efter noter och var helt galet upprörd och undrade om det var någon personlig hämnd mot henne?! Hon som alltid bara lägger ut fina bilder på mig! Herre gud alltså, jag blev sårad och arg och vi bråkade en bra stund. Vist kan jag ta bort kort på henne om de är så otroligt groteska men hon behöver ju inte vara så arg och elak och dessutom tro att jag är någon jävla hämnd häxa. Men det sista hann jag inte säga.
Jag hade lagt upp en bild där en kille pussar henne på kinden och de va hon jätte upprörd av, men hon har ju lagt upp massor med på mig som är mindre kul och massor med bilder då jag står med olika killar och då har hon dessutom skrivit kommentarer så som ..XX med kille nr 1 , xx med kille nr 2 osv.  Jag sa detta till henne men hon sa jag trodde det var kul och att det var en komplimang att jag fick så mycket uppmärksamhet, ja sa jag och eftersom du tyckte det var kul mot mig så trodde jag du också skulle tycka det var kul. Men hon gjorde alltså inte det. Det är tydligen inte alltid att man tycker samma sak är lika kul emot sig själv.
 Nåja jag tog bort alla kort som hon ville jag skulle ta bort samt de korten då faktiskt jag så dålig ut men eftersom hon blev bra så la jag upp kortet ändå. Men nu när hon inte får vara ful på ett enda kort trots att jag blev bra på kortet så tänker fan inte jag ha kvar korten då jag ser ut som ett pucko bara för att hon blev bra.

Sen efter jag raderat alla korten så gick jag in på korten hon lagt upp på mig, jag tog bort taggen på de värsta korten och sen kommenterade jag hennes dryga kommentarer då flera av korten hon kommenterat med XX med kille nr 1, 2 , 3 osv. faktiskt var jag och en kompis man och hennes bror. Varför ska hon ha kul på min bekostnad när hon inte ens kan vara lite ful på ett kort. Dessutom va det inga fula kort, det var fina kort på henne, precis så som hon är. Så jag fattar inte vad hon menar att jag var elak och typ skulle använda dessa kort som en hämnd mot henne. Suck, fy fan alltså vad dum hon var igår. Jag ska fan aldrig ta något jävla kort på henne om hon ska vara sådär. Hon var så arg och elak mot mig, jag fattar inte.  Hon tycker att hon bara lägger ut fina bilder på mig, men det är ju efter hennes smak inte min och jag lägger ju upp kort efter min smak inte hennes, så är det ju. Varför bli arg på att jag inte tycker som henne och sen dessutom tro att jag gör det för att såra henne?!

Orkar inte vara med henne och jag orkar inte ens prata med henne, hon är så jävla ego och dryg så jag skiter i henne ett tag nu. Så det så.

Jag vill vara med folk som vill mig väl och som gör mig glad. Men jag märker mer och mer att folk runt om mig inte alls är justa mot mig. De är rent av elaka.
Så besviken på så många av mina vänner. Det gör ont, men jag måste rensa.

Önskar att R kom tillbaka och jag kunde fly med honom.
Vill bort från allt och alla. Vill bara bort. Jag tycker folk är så elaka och orättvisa, förmodligen har det alltid varit så men nu ser jag det och jag försöker att säga ifrån och det uppskattas inte av mina vänner. Alla tror de kan behandla mig hur som helst och jag ska ta allt och anpassa mig efter deras åsikter och viljor, så har det kanske varit men nu är det slut på det!

Men jag har svårt för att bråka och jag tycker det är jobbigt och läskigt med konflikter, men jag måste försöka att bli tuffare. För folk är fan dumma mot mig.

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: Malinne

Kramar

2010-12-03 @ 10:01:59
URL: http://malinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0