Över 100 besökare

Tänk att jag har haft över 100 läsare på denna lilla blogg. Det värmer att det är några som faktiskt läser det jag skriver. Tack!
Kanske är det någon som känner igen sig eller får stöd av min blogg. Jag hoppas att det har hjälpt någon annan i samma sits. Jag delar med mig av mina känslor kring ångest, självskadebeteende, kärlek, missbruk, medberoende, och saknaden av dig. Jag gör det för att skingra mina tankar och lätta på min ångest och saknad men om jag kan hjälpa någon medmänniska att förstå alkoholismen och dess följder och hur det är att älska en alkoholist samt hur det är att leva med ångest och komma från en dysfunktionell familj så är ju det självklart ett plus. Detta är ju ämnen som är jätte viktiga och som många inte vågar prata om. Men jag törs skriva om det och jag är stolt över dig och jag älskar dig precis för den du är!
Tack till alla som läser min blogg.
En vacker dag kanske även du läser min blogg. Vem vet.

Jag är förkyld, hostig och hes, blir galen på denna hosta, hostat hela natten, men antar att jag tränar magmusklerna iaf. Inget ont som inte har nåt gott med sig heter det ju.
Gick och la mig tidigt igår i hopp om att jag skulle bli friskare, tittade på en film och fick en enorm saknad av dig, det slet inom mig och det liksom värker så enormt när jag saknar dig så där mycket, tårarna kom och jag grät en bra stund innan jag kunde behärska mig och ta mig samman. Du kommer när du kommer, men jag saknar dig hela tiden och ibland blir saknaden bara för stor att bära.
Det går inte att beskriva med ord hur det känns när saknaden av dig blir för stor. Det känns som ett svart hål i hela kroppen som tar större och större plats, saknaden liksom tar över hela kroppen och det värker något enormt, jag kan knappt andas. Jag ser mig dig framför mig, jag känner din doft och jag minns dina händer på min kropp. Minnen är underbara, men dom får ibland mig att längta efter dig så mycket att det värker sliter och skriker inom mig.
Jag ber till alla högre makter som finns att du snart är hos mig igen och jag ber om att du ska må bra och ha sinnesro. Jag älskar dig, nu och för alltid.

Sinnesro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0