♫ Keep on walkin' that road and I'll follow Keep on callin' my name I'll be there! ♫

Lyssnar ofta på Europe I bilen och just låten ”superstitious” för texten är så passande.
Du ska fortsätta din väg mot nykterheten och jag finns kvar här och följer dig på din väg, bara ropa mitt namn så kommer jag.
Jag blir glad och stark av låten och i bilen kan jag rocka loss och skrika ditt namn hur högt jag vill.

Jag tycker om att köra min älskade gamla bil och skrika ditt namn och sjunga ut min längtan.

Jag har många härliga minnen, du och jag åkte en hel del bil, det var mysigt att åka med dig, du höll alltid min hand så jag var tvungen att släppa din hand varje gång jag skulle växla, vilket gjorde att jag inte ville växla, att hålla din hand var så underbart.
Kommer aldrig glömma när vi åkte i snöstormen mot studenternas för att se sm-finalen i bandyn, eller när vi körde fast i en snödriva utanför din syster. Många härliga minnen har vi, men snart ska jag sälja denna bil och det känns jobbigt, för vi har så många härliga minnen med den bilen.

Vaknade 4 i morse, vet inte varför jag så ofta vaknar just vid den tiden. Låg vaken ett tag och tänkte på dig. Somnade om och sov tills klockan ringde kl 05.00. Jobbar dag i dag nämligen.
Minns när vi smsade varandra på morgonen när du satt på bussen på väg till ditt jobb. Allt var så enkelt och häligt då. Jag kunde leva på dina sms och på din kärlek, alla dagar med dig var underbara. Nu är det så förbannat tomt och saknaden är stor ska du veta.
Om jag bara viste att du garanterat kommer tillbaka och att vi får uppleva allt det där underbara igen så skulle det vara enklare och inte lika plågsamt att vänta. Men jag vet ju inte hur framtiden blir, jag bara hoppas att du ska komma tillbaka till mig när du mår bättre.

Det är inte så många som läser min blogg och det är nästan inga som kommenterar och tycker till. Min förra blogg hade massor med besökare men då hade alla mina vänner och bekanta min blogg adress. Nu är jag anonym för din och min skull. Jag behöver skriva av mig om mina känslor, saknad, sorg, längtan, kärlek och min frustration. Men jag vill inte att alla i min närhet ska veta.
Kanske kommer du läsa denna blogg någon gång, om du vill och orkar läsa hur jag mådde när du var borta. Kanske kommer du aldrig få eller kanske kommer du aldrig vilja läsa allt detta men jag skriver min blogg för att få bort min ångest och skingra mina tankar, det hjälper att skriva av sig sen kanske andra i liknande situation kan känna igen sig och få råd och stöd av mina erfarenheter och känslor. Vad vet jag, men en sak vet jag att det är väldigt få bloggar som handlar om medberoende, alkoholmissbruk, väntan och saknad men väldigt mycket bloggar om lycklig kärlek, smink och mode. Så om inte annat så skriver jag denna blogg för att jag tycker att den behövs. En blogg som visar hur vi anhöriga mår och hur livet kan vara pga. denna jävla alkohol. Om hur det är att sakna och älska någon som inte är nåbar och hur jobbigt det är med ångest och tankar som snurrar dygnet runt.

Jag stävar efter sinnesro och hoppas du snart kommer tillbaka och delar ditt liv med mig. Medans jag väntar skriver jag ut min frustration här.

Saknar dig så det värker inom mig. Det går inte att beskriva med ord hur ont det gör att inte ha dig hos mig, jag behöver dig, du är inte bara mannen i mitt liv du är även min bästa vän och den ända som ser bakom min fasad och som ser mig, hela mig.
Jag älskar dig och jag finns vid din sida till varje pris, jag vill dela allt med dig.

Nu kommer snart helgen, idag ska jag på middag och bio, men i morgon vet jag inte alls, på söndag blir det al-anon möte på kvällen men på dagen har jag ingen aning. Samtidigt som jag hela tiden längtar till ledighet så blir jag rastlös av ledigheten för jag vet inte vad jag vill göra med den, när jag inte kan få vara med dig.
Ingenting känns speciellt kul, jag skulle kunna byta ut allt i världen för att få vara med dig.
Men jag ska försöka fixa min mobil telefon i helgen och lämna in den. Läskigt ska du veta, men jag ska nog klara av det. Sen kanske jag åker och fixar bilen eller nåt, den ska ju snart säljas.
Men nästa helg ska jag iaf på tatueringsmässan är tanken, det ska bli kul. Men om du hör av dig så åker jag ju hellre till dig, finns som sagt inget i världen som skulle hindra mig från att åka till dig om du bad mig komma.
Men medans jag väntar på att du ska höra av dig igen så försöker jag sysselsätta mig så gott jag kan.

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: NJ

Det är skönt att vara anonym för då slipper man snacket..

2010-08-20 @ 20:21:34
URL: http://viktigaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0