Fredags abstinens

Så nära att skicka ett sms till dig nu, jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Gör jag verkligen rätt som väntar, tänk om du inte kommer åt Internet och tror att jag dissar dig. Tänk om du vill ha ett sms. Hur ska jag veta vad som är rätt??
På Måndag ska jag till terapeuten, hon bara måste ha ett svar, eller bäst vore om du hörde av dig innan! Panik, tänk om du väntar på mitt svar. ...!!!

Är det ingen där ute som vet vad som är rätt? Ska jag vänta eller skicka sms?

Med ett genomsnitt på 3 besökare per dag och 3 st som kommenterat på flera månaders bloggande så är väl inte oddsen jätte stora att någon kommer ge mig svar, men kanske släpper abstinensen av att blogga iaf.

Fan vad jag saknar dig. Jag döööör!!!!
Fredag och jag sitter på jobbet, sen hem till ensamheten, skulle vilja åka direkt till dig nu. Vill ha dig hos mig.
Ber till högre makter, vad är rätt och vad är fel?
Du skrev till mig på facebook och då svarade jag ju där, men tänk om det var ett sms som du ville ha eller tänk om jag kan få prata med dig NU om jag sänder ett sms, tänk om du svarar på en gång….
Men kanske är du inte redo för den kontakten utan bara vill ha lite försiktig kontakt på facebook, kanske har du inte tillgång till mobilen.
Jag tror du fortfarande är på behandlingshem.
Jag blir galen av min velighet. Men om man skriver på facebook till någon så borde man ju förvänta sig svaret där.
Du kontaktade mig och det är det som är det viktiga, du ser mitt svar när du vill och kan se mitt svar.
Jag ska iaf vänta tills min terapeut kommer tillbaka, jag har ju lovat henne att låta dig få läka i lugn och ro.
Jag släpper detta över helgen och tar tag i detta på måndag. Du behöver nog din tid.
Har jag väntat i 4 månader kan jag nog vänta ett par veckor till.
Men idag har jag lite abstinens. Sms abstinens helt enkelt!

Sinnesro

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0