Ägare av en sprillans ny Ford Fiesta Titanium

Älskling, nu har jag hämtat våran bil.
Den är jätte fin och så skön att köra, men lite läskig, den är ju helt ny och allting går så mycket lättare, servo och grejer du vet. Men du kommer gilla henne. Hoppas jag snart får komma och hämta dig med den, det skulle vara så kul.

Är du snäll kan du få ha en liten Bajen vimpel i den, men då måste jag nog ha en Dif vimpel också hihi.

Hostade hela natten, till slut fick jag gå upp och ta hostmedicin med morfin i, den hostmedicinen får du inte ta, men jag kan ta den och den hjälpte faktiskt men smakade skit. Somnade efter att ha tagit medicinen men vaknade i morse nästan utan röst. Skrek jag mig hes efter dig i natt?
Som vanligt drömde jag om dig, men jag minns inte så mycket av själva drömmen, jag minns mest känslan av att du håller om mig, UNDERBAR känsla.


Saknar dig så grymt mycket!

En kille på jobbet var så himla go idag, han är ofta gullig mot mig och han bryr sig så mycket om mig, jag blev så varm och rörd av att han bryr sig. Han är gift och lycklig så det är inget sånt alltså. Han frågade om dig och hur det går, och sen retade han oss för att du var bajare. Jag bestämde mig att vara ärlig och sa att vi låg lite lågt nu eftersom du var på behandlingshem för din alkoholism. Hoppas det inte gjorde något älskling, att jag sa sanningen, jag skäms inte för sin sjukdom och jag hoppas att inte du gör det heller. Du gjorde inte det förut iaf.
Det är svårt att ljuga och hitta på nån dum förklaring när folk frågar hur det går med kärleken. Med dom jag inte känner brukar jag kunna undvika frågan lite snyggt, men folk som jag känner lite och som jag tycker om så är jag ganska ärlig. Men bara mina absolut närmaste vet hela sanningen, eller iaf nästan hela sanningen. Jag hoppas det är okej med dig.  Du ska veta att jag ALDRIG skämts över dig eller din sjukdom. Jag är stolt över att du bett om hjälp och är på behandlingshem och vad som än hände när du var aktiv missbrukare så finns det inget jag inte hjälper dig med.
Men du behöver inte berätta för mig vad du gjort och inte gjort under den tiden du söp, det du gjorde när du var aktiv behöver jag inte veta. Vill du prata om den tiden och vad du gjorde då så självklart lyssnar jag och stöttar dig. Men det är inget jag behöver veta. Jag älskar dig, men hatar din sjukdom och vad du gjorde då har ingen betydelse för mina känslor för dig. Bara så du vet.

Träffade en vän i går efter jobbet, hennes pojkvän påstår sig känna dig, tydligen ganska väl dessutom. Kändes konstigt, fick en konstig känsla i kroppen liksom.
Jag vet inte hur mycket sanning det ligger i det, men eftersom han är nykter alkoholist så är det ju inte omöjligt, men sedan hur väl han känner dig och när ni iså fall var vänner, det vet jag inte riktigt och jag vet inte ens om jag tror på allt. Han har tydligt sagt att hon varit din sponsor, men jag vet inte om det är sant och i så fall när detta skulle ha varit? Jag har egentligen inte med det att göra, det är ditt tidigare liv, innan mig, men om det är så kanske du vill träffa honom, kanske är det ett par vi kan umgås med om du vill?
Du ska veta att det finns massor med vänner till mig som är nyfikna på dig och jag är säker på att du kommer få massa nya vänner som inte super och jag kommer få massa nya vänner genom dig. Jag är absolut inte orolig över det och egentligen skiter jag i det fullständigt för jag skulle klara mig alldeles utmärkt utan någon annan, bara dig!
Men jag vet att du haft en sponsor som du saknade, kanske är det han? Iså fall vet jag vart han är, det är en av mina äldsta vänners pojkvän. Skulle inte det vara lite märkligt, nästan läskigt om det var så?

Jag längtar så efter att få prata med dig om allt. Det är så många konstiga sakar som skett och så många gemensamma vänner och bekanta som kommit fram.
Världen är liten, mindre än vad man tror. Men utan dig så känns välden ibland så stor, kall och tom.

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0